Fina

Det tog ett bra tag att hitta någon som dög efter min föredetta. Min gamla stora kärlek.
Men nu tror jag att jag har funnit nån som det känns rätt med. Som med lite tur och en del jobb kan bli något långvarigt. Kanske inte så jädra snygg men ändå fin och det är ju slutligen de inre kvaliteérna som räknas.
Ja, jag tror att det håller på att bli kärlek...






















Hi hi


Min prinsessa


Att jag är knäpp (eller kanske bara lite eccentisk) det är ju redan konstaterat så jag brukar prata med Sessan (så som med mycket annat) och berömma henne för att hon är så duktig och så fin och så får hon en liten klapp eller två.


Jag ångrar nästan att jag inte tog en extra tur på nyårsdagen. Gah! Det hade gett lite slantar. Men å andra sidan så måste jag vara ledig också, jag vet ju att jag inte orkar... Men men. Jag vill ju.


Å så lite gnäll. Satan vad det värker i röven! Och vad jag är less på att det gör ont. Eller alltså, inte I röven men där och neråt högerbenet där jag gjorde illa mig när jag ramlade av i somras. Det gör fortfarande ont. Hela tiden. Varje steg jag tar, kan absolut inte springa och ibland värker det som sjutton. Vafan!?!
2 kommentarer
Marie

Haha tror du inte att det blir en hit även när han är 15?

johanna

Gott nytt år