Hey I recognice that feeling

Där var den där känslan igen, den som jag hade hunnit glömma bort, och lätt distraherande tankar.


Har jag världens bästa hästar eller har jag?
Tömkört Stråla idag, hon gick perfekt. Blev även några steg sluta åt båda hållen men sen var det lite svårt att hålla riktningen. Duktig tös! Då hon är koncentrerad så är hon... Ja så bra att jag inte finner ord för det.
Så härligt det är att ha en häst som är så känslig. Som har så lätt för sig, utan gamla problem som spökar i kroppen.
Min prinsessa.
Sen blir det ju lite bakslag ibland då koncentrationen är allt annat än på topp, men det är ju så det är med en unghäst. Även om det ibland är lätt att glömma att hon är ung då hon alltid har varit så lättsam.

Nu ska jag glo på tv tills jag somnar vilket jag hoppas sker ganska snart.
2 kommentarer
Johanna

Jo det stämmer nog att det är en Hectorsadel!

Jo båda är fina, på olika sätt, det är svårt att välja ;)

Dunder&Jag

Ja det är helt underbart med den obeskrivbara känslan när allt bara klaffar! Kul!