Galet

Förlåt mig Oh store Gudar för jag har syndat.
Jag har burit tvivel i mitt hjärta, tvivel om eran storhet.
Men nu vet jag, ni ÄR gud och jag skall inga andra gudar hava jämte Tokio Hotel.


Maha. Bland annat sånt knas som min hjärna hittar på då jag inte kan sova. Men det är ju sant. Jag är fortfarande facinerad över vilka känslor dom framkallar hos mig. Det är galet. Helt galet...

Wenn du lacht, lacht du nicht
Wenn du weins, weinst du nicht
Wenn du fülst, fülst du nicht
Weil du ohne liebe bist



På tal om nått helt annat. Igår (söndag alltså) morse kl 8 på jobbet träffade jag på en vilsen party pojke. Han frågade först efter telefon nummer till taxi. Lule taxi 10000. Han var nog fortfarande rätt packad för jag vet inte hur många gånger jag fick upprepa 10000 och förtydliga: tio och så tre nollor. Å så visste han ju inte adressen heller som jag fick upprepa ett antal gånger. Ha ha, stackarn. Han roade då mig så där på söndag morgonen. Undrar om han visste vart han skulle..


Älskade

och Tom i sin Tomteluva
2 kommentarer
Ida

Hoho vikke knas! ;P När kommer du hit å busar lite? :D

Therese

Jag tycker Automatisch är bättre än Automatic men har svårt för "woooah's en" i bakgrunden om du förstår vad jag menar.