Månsken

Jag scrollar förbi massor med fina djur varje dag en del till salu och en del och en del inte, fina fina och en del fantastiska. Men så ibland så kommer det nån som får ens hjärta att slå små volter. 
Nu var det denna lilla kille 
En liten blanddrasvalp, första gången nånsin som jag faktiskt skulle kunna tänka mig att stödja blandrasavel. Hade jag bara haft pengarna så hade jag nog kontaktat säljaren. 
Men nu har jag inte det. Fast, herregud vad mitt hjärta hoppar för den lilla filuren.

Puh 

Jättefin ridtur idag, fröken kändes väldigt fräsch och fin. 
-23° och blåst men jag var varm överallt utom tårna, tänk om jag nån gång skulle bli vuxen nog att köpa vettiga vinterskor.

Magisk måne och min superpärla. 



1 kommentar
Therese Eriksson

Åh valpisen! 😍
Den måste du ha!
Vad kostar den?

Svar: Jamen visst är den 😍
7500 tror jag det var
None None