Ledigt

2 till spamkommentarer på samma 2 år gamla inlägg. Superweird. Tror dom vill att jag ska köpa penicillin 
Jag ser väl sjuk ut eller nått. 
 
 
 
 
 
 
Startade upp min lilla "minisemester" (fyra dagar ledigt alltså whooop, lite mer än 5 dygn faktiskt från ena arbetspasset till det andra) med att slappa på gräsmattan några timmar.
Lilleman hade saknat sin matte så himla himla mycket så han ville bara kelas och gosas och mysas
 
Gullebulle <3
 
Senare en ridtur med Frejsing som var riktigt piggelin, valde själv trav flera gånger och bjöd på en riktigt trevlig trav emellanåt. Blev både rund som en boll om ryggen, korta stunder, och fick ett bättre steg, lyfte på fötterna emellanåt.
Han hade dock lite åsikter om att GÅ HEM men han lyssnar fortfarande väldigt bra på mig då jag ber honom gå åt ett annat håll.
Han lyckades bli flåsig och lite svettig. 
Jag bev för feg och vågade inte galoppera när han var så energisk. Lite irriterad på mig själv men å andra sidan så hade jag roligt utan galopp också.
 
Imorgon ska det bli riktigt varmt så jag tänker mig lite bad kanske, definitivt lite gräsmattehäng innan Strålas veterinärbesök och sen på kvällen ska pojkarna få gå och bada.
 
0 kommentarer