Städdag

Vaknade upp och mådde skit, tog 40 minuter bara att kravla sig ur sängen men jag hade bokat in stallstäd med Helena så det var bara göra det. Det var sjukt jobbigt men nu har vi fyllt på höglagret samt röjt och städat i 4 timmar. Transporten är typ full i skräp. Så himla skönt att bara kasta skit jag är så extremt bra på att behålla "bra ha" saker men lets face it, det mesta "bra ha" är skit. 
En sak som grämer mig enormt är ett jättefint ulltäcke som jag tom hade glömt att jag hade som mössen gjort ett tallriksstort hål i. As! 
 
Det är dock inte helt klart, fortfarande lite kvar men mycket blev gjort och det känns så skönt. 
Ska försöka sälja lite saker, typ några av Rinos täcken som ingen annan kan ha.
Måste tvätta upp en hel del saker också.
 
Efteråt blev det en lång dusch då det kändes som att jag hade musskit jävlart överallt,  och så krypa ner i soffan med några avsnitt av Walking Dead s 5. Vilken bra serie det är, men så hemsk.
Hur länge skulle man orka?  Jag skulle gå åt bland dom första vid en apokalyps och det ska man nog vara glad för ändå.
Sen har jag mått ännu sämre och har precis fått huvudvärken från helvetet (går inte att röra sig, hålla ögonen öppna, prata osv och så mår man så där vansinnigt illa också) att lugna sig till en dundrade huvudvärk.
1 kommentar
Linnea

Skönt att få rensa. Det skulle jag med behöva. Himla synd på ulltäcket!
Om du har nått stalltäcke i strl 145 som du ska sälja så säg till. ("Glansigt" fodrat stalltäcke alltså)
Hoppas du får må bättre snart. Lät intressant med nya jobbuppdraget!
Kram!

Svar: Tyvärr inte. Det är mest Rinos 135 täcken som jag inte har någon nytta av nu. Kram!!
Stjärnstrålar