Sjukstuga

Igen. Jamen det är ju fantastiskt. Jag suger åt mig varenda liten bacill. Men nu har jag mer än två lurv som sällskap i sjukstugan då Jag var och plockade upp Therese efter jobbet idag 
Hon är också sjuk. Typ ändå lika bra att vi båda är det, då gör det inte lika mycket men jag blir ändå rätt sur då jag sett fram emot den här veckan massor.

Rinon var så lugn på dagens promenad att jag började undra om han var sjuk. Men han var nog bara trött. Nyvaken stackarn, då brukar han inte vara så himla alert. 

Nå få se vad vi orkar med de här dagarna, blir det bara soffhäng så är det gott det med.
3 kommentarer
Karoline

Å nej vilken otur du har :( Hoppas att du piggnar till snart.
Kram

Lena

Jag äter Echinaforce så fort jag känner mig lite förkyld och (peppar, peppar) så har jag inte varit sjuk på väldigt länge! (förkyld alltså, migränattackerna avlöser varann just nu :(

Skönt förresten att Rinos sår läker så fint!

Svar: Jag tänkte vägra bli sjuk igen och har preppat med kan jang, extra mycket ingefära och c-vitamin men det hjälpte inte. Universums sämsta immunförsvar.
Stjärnstrålar

ullis

Trist att ni är sjuka men glädjande att ni kan krya-på-varandra och får tillfälle att umgås riktigt ordentligt :)