Fredagkväll

Blev panikinkallad på jobb men jag kan inte påstå att jag har det så illa 
Nu ska jag dock vara på jobbet till kl 16 på söndag. Jag måste jobba som en dåre nu. Jobbar i princip varenda dag i 4 veckor nu.
Imorgon ska vi på julfest med julbord så jag lider inte som sagt.
Den där bantningen, den for visst ut genom fönstret på väg till Stockholm, alltså julen är ju också en jäkla svår tid att banta. Jag har iaf inte gått upp nånting än och längtar till den här förkylningen gett sig helt så jag kan börja träna igen. 
Gick en promenad idag med Stråla, Leffe och Ebba och det var härligt om än svinkallt, blåste isvindar. 
 
Jag fick förresten en kommentar "Lilla Stråla. Är inte en lätt kropp att leva i". Jag tog rätt illa vid mig av det faktiskt. Det kanske det inte är men hon är en glad och harmonisk häst och jag ger henne allt jag kan så jag tror inte att hon har det allt för svårt.
 
Gjort färdigt första julbilden och är faktiskt sjukt nöjd. Och den var superrolig att göra. 
 
2 kommentarer
Ullis

Bantning? Usch, så negativt 80-talsord. "Kostjusteringen" är ett bättre ord 😉

Svar: Hm. Nja. Det passar inte riktigt heller.
Stjärnstrålar

Therese

Vill också ha den där målarboken, har du beställt den eller köpt den på stan?
Men va sjutton menade hon med den kommentaren? Konstigt!? 🙁

Svar: Beställde från cdon, 89 kr. Pappret är SUPER, inga pennor går igenom.
Stjärnstrålar