Halleluja Goat

Efter 13 veckor (herregud har det gått 13 veckor!!) tillsammans med Herr Hårfager så var det dags att fläta lite man. INTE min grej alltså. Fast egentligen kanske det är det ändå. Efter 3 stycken var jag kräkless, guuud så tråkigt. Fast rätt bra för mitt stressiga jag. Att bara vara i pillergörat liksom. Rino verkade gilla det och somnade nästan. 
Att dom sen blev extremt fula var ju en annan femma, jag flätar ju aldrig aldrig nånsin.
Först tänkte jag sätta Helena på att fläta nästa gång men jag tror ta mig sjutton att jag ska göra det själv, som terapiarbete om inte annat.
Rino har fått låna en av Mayans grimmor.
 
Sen fick han skritta en sväng brevid cykeln, lite taggad i början men sen kanske han kom på att han hade lite träningsvärk för jag tycker han blev lite loj och ev lite små knackig. 
 
Försökte fota Leffe och Stråla. Stråla var bara skitsur över att hon inte fick äta gräs 
Sur som en citron
"Tänker fan inte posera" 
 
Leffe bjöd till ite iaf.
Tills Stråla stoppade sitt tryne i vägen. Nöt
 
Tog en promenad i skogen med Ponnyerna och Ebba och sen fick Skorpan haka på Stråla en sväng brevid cykeln också. Så alla hästar rastade idag och sjukt mysigt.
 
 
För min del kan vi hoppa över vintern i år och ha det så här. Det är helt perfekt nu. 
2 kommentarer
Therese

Rino har ju iaf lång man.
Vi flätar ju Turbo och han har ju så kort man så det är verkligen pillrigt, men bättre har det blivit. :)

Svar: Ja där var int så mycket. Men det tog tid att fläta lång man. Puh.
Stjärnstrålar

Denise

Tycker också att vi kan hoppa över vintern! ;/