Sol både ute och i sinne

Så där ja, en mycket bättre dag. Var på bättre humör och mer stabil redan på morgonen, vaknade dessutom kl 9. Av mig själv. En ledig dag. Weird men okej, steg upp då så vi har hunnit med en hel del solmys
Sen drog jag och Ebba till hästarna och myste på där. 
Blev även en mycket trevlig ridtur på Stråla. Ja idag var hon min toppen pärla igen och jobbade på riktigt fint. lyhörd och trevlig. Jag gjorde rätt okej ifrån mig också då jag äntligen återfått fokus och när jag fått det och saker funkade som jag ville och menade så fick jag lite självförtroende och lite glädje tillbaka också
För dåligt underlag för nån galopp idag men en del trav med bra fäste på isen, den är på många ställe ganska porös, tom att det har börjat tina fram lite mark men mest ser det ut som där framme, is is is.
 
Stormigt väder men idag hade vi iaf (metaforisk) medvind. Fina häst.
 
Nu ska jag med gott samvete spendera resten av dagen i soffan med The Two Towers.
0 kommentarer