Finhäng

I morse ringde väckaren  kl 8, vilket den inte gör när jag är ledig liksom, och jag fattade ingenting. Men på en stund kom jag på att jag ju skulle åka och hänga med min ridläger polare och fina hästar. Så då vart det genast roligare att stiga upp.
Jag fick äran att rida en stor väldigt väldigt trevlig 5 åring på otroligt mysiga skogsvägar. Vi hamnade visst lite vilse också. 
Mycket trevligt. Och varmt. Jäklar så varmt.
 
Fick även klappa lite på den här karamellen
 
Sen åkte jag och Ebba till vacker tass i Boden och fick Ebbas tänder rena och fina. 
Å efter det var det slut soppa i min kropp och jag höll på att somna i bilen hem så nu har jag tupplurat i 2 timmar.
 
Ingen större lust, ork att aktivera nån häst men Stråla och Skorpan ska få en cykeltur senare. 
3 kommentarer
Anonym

Fina Leif, jobbigt med pannkakor men du, gå på känslan, jag tror också det blir bra. Go with the flow! Man lever bara en gång, och då är det lika bra att tillåta sig att leva. Kram!

Svar: True. Kram!
Stjärnstrålar

Linnea

Den anonyma var jag!

Anonym näthatare

Hon rider ju med plasthjälm! Usch, vad fult!

Hon rider ju med bred handställning- EJ korrekt!

Hon rider ju hästen framför lod!

Hur kan ni rida när det är så varmt ute? Djurplågare!

Jag ser ingen mamma på bilden- ett sådant litet föl får absolut inte gå själv i hagen!!

Svar: Men du! Fölet är faktiskt en elittävligsprestationshäst och den kan inte gå med andra hästar!
Stjärnstrålar