Det kommer mera

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=869827&inriktning&typ
En till "men gode gud i himelen ge mig!!!!" häst. Men kolla bara alltså ge mig den. 
 
Mina pållekrakar fick vila idag. Jag har bara kramat lite på dom.
Planen var först we men det satte punka och väder stopp för. Plan B bestod i bommar på plan i lina men det satte vädret stopp för. Så då ides jag ingenting. Egentligen så hade Skopan behövt ut och springa och Stråla hade behövt röra sig lite efter gårdagens snöplums men matten ids inte. Dels går det inte att cykla och dels är det skit tungt att promenera i snön och dels så är det ungefär 100 traktorer ute hela tiden = ids inte.
Däremot så får dom nog en del motion i hagen ändå, jag ser att dom, trots snömängden, har promenerat stigar överallt i hagen, i alla delar och runt här och var. Duktiga hästar! 
Holly hon drunknar nästan, snön når henne upp till ryggen.
Hagen den är under snö den med, speciellt den delen av hagen där Ivan sågade av stolparna "för att dom var för långa"  Där syns inte staketet. Alls. 
 
 
Det är riktigt facinerande med den här snömängden, så här mycket snö har vi inte haft på många många år om alls. 
 
Men imorgon ska vi ut och rida igen Strålan och jag. 
 
I helgen är det visst nå dressyr träningar på LRK som hade varit kul att fara och titta på. Troligtvis kommer jag inte att åka, hade behövt en vän som också är intresserad av sånt så hade man lättare tagit sig iväg. 
 
 
Det slog mig just hur jävla blött det kommer bli i  vår när alla den här snön ska tina bort... Å tvi tusan.
 
Mina guldklimpar
 
Men ha ha ha. Åh, detta måste vara den onödigaste tråden ever
Dra bort den vetja, det är nog det bästa. Mahahaha.
1 kommentar
Ann

åh gud så söt!