Åh så jäkla bra!!

Gud vad jag håller på att svamla, vadå jag vill ha en dressyrhäst, jag har ju redan en!!
Har ridit lektion för Eva idag då och Stråla var bara Strålande. Det där motorhaveriet som vi hade sist märktes inte skymten av, jag hade nästan trott att hon skulle vara mer seg idag, matt liksom, men inte. Jättepigg och framåt och svarade kvickt på allt jag bad om.
Min pärla!!
 
Skulle inte byta ut min fabulösa finfåle mot ens 3 miljonhästar. 
 
Det är såna här dagar som jag faktiskt får blir rätt uppblåst stolt över att jag faktiskt har ridit in och utbildat den här hästen helt själv. Med hjälp av instruktörer förstås, jag hade aldrig klarat det utan Eva. Eva är ta mig tusan bäst, jag känner mig alltid så jäkla bra efter ett pass med henne. Hon vet precis hur jag ska göra för att få till det lilla extra och hon förklarar, gärna med hela kroppen och struttar själv runt och visar så jag fattar.
Bästa Eva Sundberg.
 
 
1 kommentar
Ann

Åh vad underbart! Älskar såna dagar!