Mysdag och beslut om Leff

Himla mysig dag idag. Vi började med att gå på stan (efter en titt på Maysan som var lugn och nöjd) på matfestivalen och åt en god lunch bla.
Efter en del rännande så åkte vi till stallet och pysslade om Mayan och eftersom Therese inte har Turbo idag och jag ändå inte vil rida Mayan så många dagar i rad så tog vi en promenad med tant i underbar kvälls sol
 
Fick syn på något väldigt spännande
Vi fick sällskap på promenaden av ett helt kompani
 
 
 
 
 
 
 
 
och tvillingarna islandsponny
 
Ebba var såklart med
 
Det var så himla mysigt. Så gott att dela fina stunder med en vän. 
 
 
Jag fick även goda nyheter idag. Eller vad man ska kalla det, men jag känner att det blir en väldigt bra lösning för oss alla. Det blir bara 4 hästar hemmavid för mig i vinter då Leffe ska bo kvar hos Lena och Bacon. 
Jag hade lite andra tankar om Leif men häromdagen så kände jag bara att nej, jag vill att han ska få bo hos Lena (något som jag ändå haft i tanken det med) och hon tyckte även hon att det kändes rätt så får det bli. 
Det är inte läge för Lena att skaffa häst i sorgen efter Zorro och det är inte läge för Leif att åka riktigt än.
0 kommentarer