Madrass

Nä inte blev det någon ridtur på Mayan idag. Men jag har fått mycket gjort ändå och är rätt nöjd över dagen trots att det blev långt ifrån vad jag hade tänkt.
Hästarna fick iaf komma ut på en skrittpromenad med Leffe i täten.
Nytt försök till ridtur imorgon men jag försöker låta bli att planera för jag ska orka hämta hö och åka och jobba också.
 
Ebba och Lilleman har varit på Älvdalens hundhälsa och fått massage och laser behandling, Ebba har även vibbat.
 
Jag har flyttat tillbaka in i sovrummet igen för nu tar sig Lilleman upp i sängen utan problem och jag vågar även låta honom vara utom synhåll. Ska bli skönt att sova i sängen igen även om den inte är så bekväm.
Å På tal om det så fick jag höra idag att det kan vara så att jag har rätt att få en madrass utskriven av vårdcentralen som hjälpmedel. Det var som fan! Det tål verkligen att kollas upp. Jag behöver sova mjukt, mjukare än de flesta sängar som finns att köpa. Och att köpa säng det har legat på min önskelista i många många år men jag har aldrig tagit mig råd, tydligen finns det så mycket annat som är viktigare än min sömn och min värks vara eller icke vara.
Så om man kunde få något som är lite bättre än det jag har vore ju toppen.
0 kommentarer