Gamla bilder

Dålig dag idag med. Vansinnigt ont i nacke och huvud.
Har ändå grejjat med en hel del idag och nu på kvällen en massa hästpyssel. Borstat lortiga hästar som dessutom börjat fälla en del, fortfarande Mayan och Skorpan som fäller mest med de andra hakar på så sakterliga.
Mayan var dock öm i ryggen. Så då undrar jag ju genast om det var därför hon var så tjurig i går fast jag märkte inte av nått igår. Eller om hon blev det pga att det var en massa tjaffs på turen igår.
Eller teorin som ligger högst på listan. För att hon har gått naken under natten. Det har ju varit ganska kallt, runt -8 så troligt är att hon frusit och stått och spänt sig. Vad svårt det är när det är sånt här väder. Jag vill inte att hon ska behöva stå med täcke på under dagen då det är plusgrader och sol samtidigt som hon behöver det under natten.
 
Ann http://borrowedhearts.blogg.se/ har laddat upp lite bilder på Mayan som yngre som jag har stulit.
(Hur gör man en länk så där inbäddad i själva namnet?)
 
Bara några timmar gammal. Aaaaww lilla pluttegumman
 
Som 3-4 åring på travträning. Eländes så spetig
Den här bilden såg hon lite bättre ut på
 
Plus att hon har lagt upp några bilder på min gamla häst Ragge, H.A Rang.
Det är min största hästkärlek här i livet tror jag. Han och Leffe. Har länge tänkt skriva om honom men det finns så mycket att skriva så det blir mig liksom övermäktigt
Där är även Mayan i hagen och.. kan det vara Spira?
 
Här är Mayan och Ragge tillsammans. Kan mayan ha varit 10 år där kanske? Hon var 9 när jag fick henne.
Och Ragge terroriserar Skorpan som kanske var 4 år där. 3 när jag köpte henne.
Japp, Raggebagge har ett hjärta på rumpan.
 
Tack Ann. Superkul =)
0 kommentarer