Galopp

Jag har länge önskat en tv i personalrummet och nu har vi en. Så nu ska jag ligga och glo på "Grabben i graven bredvid " Mysig film.
 
Tidigare idag så tog jag Stråla på lina och testade galoppen för första gången, hon galopperar ju i hagen en hel del själv. Visst vart det lite bock, det vart det men inte så himla häftiga hopp och bara i första fattningen i båda varven, sen gjorde hon några fina.
Däremot så hade hon mycket lättare för att göra en fin travövergång i höger varv där gjorde hon skitfin samlad övergång och riktigt trampade under sig. Inte lika i vänster varv. Jag har dock redan försökt boka tid för koll med Maria så jag hoppas hon hör av sig snabbt. Jag är i vanlig ordning lite orolig och tycker inte att hon är så bra som jag hade önskat så då kollar vi hellre en gång för mycket.
My Pink ponys
0 kommentarer