Dagarna i bilder

Löjligt mycket bilder. Men jag är löjligt glad också
 
Vilka jäkla äppelträd dom har där nere va? Helt i det fria också. Typ... Varför har inte vi såna här uppe? Tänk att det är sån skillnad.
 
Tjusig häst, trög kamera
Ebba vart så trött av alla våra aktiviteter. Även om hon Wirus inte riktigt lyckades leka på samma sätt så tror jag att även Ebba hade riktigt roligt. Det glädjer ett mattehjärta. Dom sov alltid tillsammans på nätterna och åkte bil så här
Sötnötter
 
Jag var lite nervös inför att rida en ny häst, så pass många år sen också å jag är inte så kaxig inte. Men jag hade inte kunnat få en tryggare gentleman. Fina Chateu de amour. Jag skulle aldrig ha gissat att han var 21 bara genom att titta på honom.
 

Vi åt små mjukglassar och myste i solen
 
 

Red lite mer
Happy happy, skitkul tur på glad farbror

Är lite avundsjuk på Thereses tröja

Fina pojkarna. Fick äran att rida Turbo en liten sväng på ridbanan också. Mycket angenämt. Trevlig kille. Är än mer övertygad om att varmblod är hästen för mig alltså.
 
 Före
Å efter
 
På hemvägen från bion kändes det som att jag skulle föda en kossa. Minst.
 
 
Vi får nog ta och återvända snart...
2 kommentarer
Therese

Ooh så många härliga bilder! Ja så trevligt vi hade, det tåls att sägas igen. Du är så välkommen tillbaka snart, riktigt snart. Chatte skulle vi ju få låna igen så :) och förhoppningsvis hämtar vi valpen nästa vecka då måste du komma och hälsa på den också :) Tack igen!

Svar: Ja det kan nog funka att komma ner ganska snart igen. Fast då blir det nog bara två dagar. Måste absolut komma och hälsa på valpen och Chatte och Turbo. Och dig =P
Stjärnstrålar

Ida

Vilka härliga bilder :) Skönt att ni hant njuta ordentligt av sensommaren! Det gäller att passa på! Kanske dags för "presenten" snart? På ett par veckor till kan nog Andreas ta hand om Edwin igen så jag är fågelfri :)