Guldhjärta

Jag var lite ledsen idag och allt jag ville var att vara ifred med mina hästar ett tag, och ta en mysig skogstur med Stråla. Så blev det inte.
Ivan var som vanligt och surrade runt mig hela tiden och sa att jag antagligen mår som jag förtjänar... Ja det är mycket möjligt men det gör ju saken inte bättre.
Strålan hade en sko på sniskan så när jag väl fått bort den så var jag helt slut.
Jag fick i alla fall snyfta lite mot hennes varma hals utan att hon rörde en fena och hon la sin vänliga mule mot min kind och axel gång på gång.
 
Älskade godhjärtade häst
 
 
3 kommentarer
Ida

Åååå kramis på dig gumman!!

Marie

Lät inge kul, men hästar är bra tröstare i alla väder!

Tiger vi Ishavets Port

Åååh, jag vet precis. Så himla skönt att ha djuren som inte frågar och står på, bara finns där.
Kram på dig!