Välkommen!

Välkommen till oss Holly!
 
 
 
På min enda lediga dag tyckte jag att det var en suverän ide att åka upp till gällivare för hämta hem en ponny.
Smart...
10 timmar senare är jag tröttare än tröttast. hade det inte varit så spännande hade jag nog somnat efter vägen.
Det ska väl vara jag till det då.
Nåväl. Inte köpt iaf, bara på foder. Än så länge..
 
 
Dessutom så fick jag förlängt jobb så nästa vecka ska jag jobba 70 timmar till. Vilka dagar vill du ha sa chefen när hon räknat upp vad hon hade. Alla sa jag... Hmm. Undrar om jag skulle fara till sjukhuset å se om det är så fel på min hjärna.
men veckan efter sa hon att jag inte skulle få jobba nått. Nu måste jag tydligen vila lite.
2 kommentarer
Johanna

Vilken sötnos!
Jag förstår inte hur du har tid och råd med 5 hästar, önskar jag också hade det..

Marie

Men nåå så söt:) Och Stråla då, vilken snygging, helst när man är lite extra nyfiken som på bild ett:)