Bra ändå

Ibland blir det inte som man tänkt men jäkligt bra ändå.
Vi skulle på premieringarna i boden idag men hamnade uti allt annat. Så kan det gå.
 
Stråla riden på ridbanan, kanonfin tjej! Tränade på volter, lite öppnor och på galoppen. Vänster varv gick riktigt bra, vi kom oss nästan ett helt varv runt ridbanan. Höger fick vi till en hel långsida efter några försök. Mycket mycket nöjd och glad med oss båda, främst Strålan ofc.
Visst är det väl bra att hon bjuder på anslag, men jag vill nog helst att hon kan skillnad på när jag ber om dom, när jag ber om något annat och när jag inte ber om nånting. Men det är en tränings sak det också.
Älskade häst.
 
Sen fick ponnierna komma ut tillsammans med Leffe och det var en pärs att promenera två mycket brunstiga små ponnies och en Leif som inte riktigt uppskattade deras uppvaktning =P
(även om det mest var Holly som for omkring som en ettrig insekt)
Men sjukt söta var dom. Holly blev jättekär och Leffe är ju så snäll, guldhästen, önskar jag haft kameran, det var så fint med hennes mini mule som mufflade på Leffes stora vänliga mule. Hjärtan.
0 kommentarer