Trist

Superfint väder idag, jag jobbar delad tur och och kommer däcka i soffan på mellan timmarna. Super risig i magen, trött, ont, bara allmänt blä och det vanliga gnället. Damn crap.
Hästarna går på sin 3:e resp 4:e vilodag. Matte har dåligt samvete. Fast i vanlig ordning så vet jag ju att det inte går någon nöd på dom. Dom går i stora sommarhagen ännu och har det gott, inga problem, men ändå, det ständiga gnagande samvetet.
Men imorgon då jädrar i mig ska vi ut och köra och bara en vecka till nu jobbar jag bara 85% det kommer att bli så jäkla bra.

Igår var jag och köpte mig en ny dammsugare som jag har varit utan länge, för länge indeed.
3 kommentarer
Marie

Tack:) Jag vet percis den där känslan, men jag tror också att pållarna mår himla gott utan oss också, även om man inte alltid tror det;)

Johanna

Skönt att bara jobba 85%

DunderÅjag

Aha, det blir nedräkning alltså...