Jubel idioter

Vilka idioter till människor det finns. Att hämnas i trafiken (när det dessutom var deras eget fel) är inte bara urlöjligt utan även livsfarligt! Jeees!
Sen tycker jag att Mats i robinson beter sig som rövhål och fröken "JAG SA TRETTI SEKUNDER" Melissa i Paradise Hotel är bara vidrig. Usch usch.
För att inte tala om dom som jag delade stall med en stund i sunderbyn, otroligt elaka.
Eller alla andra som gör ont överallt på våran planet.
Ay ay ay. Ibland blir jag bara väldigt less på det mänsliga släktet. Det är tur att alla fina underbara vänliga trevliga snälla människor väger upp för dessa obehagliga människor.

En underbar människa (förutom de som jag väljer att umgås med) är denna dam
Jane Goodall
2 kommentarer
Paula

Åh, undrar om det var samma människor i Sunderbyn som min kompis Sara hade hästen hos? Ett par knasiga kvinnor.. Tror inte det var något hus till stallet, utan det låg liksom enskilt.

Mary-E vid Ishavets Port

ÅÅÅhhhh! Hon är också en av mina goda exempel, vilken människa!!! <3 <3 <3



Goda exempel kan verkligen behövas ibland..suck.



Nu kommenterar jag lite baklänges på det andra inlägget angående det första men VAD TUR det gick bra med ridturen! Hoppas kroppen klarade sig någolunda dagarna efteråt. Bra att du inte blev rädd utan fortsatte direkt, you go girl!!!

Kram