Fina

Men fina. Nog är det roligt att vara tillbaka på jobbet. Idag blev en tant så glad av att se mig så hon började gråta och när hon fick höra att Skorpan mår bra så blev hon ännu snyftigare. Mina goa goa gummor.

Direkt nu efter jobbet så blir det att åka ner mot umeå igen. Jag ser inte så mycket fram emot morgondagens långa hemresa. Jag har varit så jäkla slut i veckan, i både kropp och knopp och det här lär inte göra det bättre.
Men det ska bli jättekul att se den lilla hopptävlingen dom ska ha.
Dom verkar ha haft det roligt Mayan och Natalie och jag har känt mig helt lugn och trygg.
Har tyvärr blivit lite för Stråla och Leffe i veckan, Skorpan har det så bra, hon har en egen privat skötare i farbror Ivan som har grävt fram sina galma häst borstar och går och borstar och pular på med ponny.

0 kommentarer