Trött

Det tog rätt hårt ändå.
Vaknade kl 5, kan inte sova.
Tung dag igår.

Bitter
Ledsen
Ständigt återkommande till "vad är det för fel på mig" frågan
och jag duger inte till nånting konstaterade
Jag är allt bra på att ställa till det

Medveten om att någon kanske läser och tror men jag kan inte begränsa mig pga av det.
Min blogg, min terapi, mitt skriva av mig.
Undras det om nånting så svarar jag gärna den det berör... Det handlar antagligen inte riktigt om det som tros.
Det blir bra snart.

Går inte att ligga i någon ställning utan att det gör förbannat ont heller. Less.
3 kommentarer
Marie

Hoppas det känns bättre snart! Vad roligt att läsa om din leffe, Kingen har rätt lika skador som honom men jag tänker så också, bara han mår bra så får han leva vidare, jag bryr mig inte om att vi inte kan rida som förr... I allafall så är Leffe sjukt lik min Nettan då hon hade vinterpäls:)

Marie, nordnorskan

<3 Din blogg, dina ord, dina val, DITT liv.



Du ska skriva och göra som DU vill. Självklart finns det alltid en viss självcensur då man skriver ut i det fria, men man kan vara vag och formulera så det blir klart för bara MIG vad JAG menar med MINA ord.

Liksom en logg. Alles gut.



Hoppas det vänder snart, vad som än tynger.

Therese

Jag hejar på dig och hoppas dom tråkiga frågorna

ska försvinna.

Kram.