Jodå

Något jag hela tiden måste jobba på är att tänka om.
Tänk om- tänk rätt så blir det hela mycket lättare.



Annars så skulle jag vilja ställa av Mayan men för hennes bästa så går ju det inte. Man får inte alltid som man vill. Jag vill rida Leffe och köra Stråla, det är vad jag vill ägna mig åt i hästeriet just nu.

Är less, less på allt som ska fixas och less på allt som inte bara funkar lätt och smidigt.

Vecka 50 ska jag på smärtrehab i boden. Det känns superbra. Just nu också bara det faktum att komma hemifrån i några dagar. Känns som lite semester är på gång. Men jag hoppas också på bra utbyte av det hela så klart.
Sen ska jag tillbaka i januari 2 veckor. Känns som sagt skitbra.
1 kommentar
DunderÅjag

Hoppas det blir bra med smärtrehab! Alltid får man med någon pusselbit som gör livet bättre.