Jag vill också

Det blev inte mycket gjort idag. Jag blev så fruktansvärt yr och illamåeende, värre än vanligt, så jag fick pysa hem från jobbet. Klar med det som skulle göras i alla fall, tack och lov. Hem och sova sova sova.
Fortfarande lite lätt yrslig, skakig och illamåeende men bättre. I kinda hate this.
Dåligt samvete för att det inte blev att aktivera hästarna idag, fast jag vet att dom har det bra på betet och alla fick komma ut igår plus att Ivan pysslar om dom så är det ett ständigt gnagande. Så det var ändå lite skönt att vakna upp till ösregn, då vet jag ju att varken jag eller hästarna har så jättestort nöje av att fara ut.
Riktigt höstväder.

Kikade in på Fokis blogg (http://fokis.se/) idag och hon är i Italien. Ah, där blev jag allt lite avundsjuk.
Jag vill också.
Rom igen skulle vara helt okej, finns massor kvar som jag inte sett, men jag vill även till resten av Italien, där Foki är nu ser ju väldigt trevligt ut. Italien har blivit en liten grej för mig. Fast jag kan ju då inte hålla med henne om att människorna där var speciellt trevliga... Och att hon säjer att det är svindyrt håller jag inte heller med om. Det är klart att det är dyrt om man bor på lyxhotell. Mhm.
Nåväl, dit vill jag. En resa typ vartsom skulle inte vara fel. Det var det där med att vara miljonär va.
2 kommentarer
Johanna

Suck?

Dunder&Jag

Åå, jag vill också utomlands... blir kanske indien nästa år? Hoppas du mår bättre nu!