Vinter rustade

Äntligen har jag fått fixat vinterhagen, så skönt det känns, och jag har gjort den något större, kanske inte märks så mycket för hästarna men det känns bättre för mig, nu hoppas jag bara att det godkänns av hyresvärden också.
Så härligt det var imorse med rejält med frost och solen som kikade fram, det är ändå ganska härligt den här tiden också, då solen är framme och det är frostigt och vitt.
Lite trist underlag att rida men det går, jättehärlig ridtur idag Leffe var kanonfin, Skorpan var lite lätt jobbig och hade som vanligt byxan full i krut och dynamit. Mayan var också lite små sprättig och lyckades fastna runt träd två gånger men hon står kvar till jag fått fast henne igen. Ja roligt var det i alla fall.
Nu vänter vi på Ida som borde dyka upp strax.

1 kommentar
M:et vid Ishavets port.

härligt med höst och fint höstväder. Hört att ni efter kusten haft det särledes vackert.

Kul med din thailändska arbetskamrat. Kulturellt utbyte berikar som fasen! Reflektioner. Glad jag blir. :)



Fastän Humanoid går non-stop här så kan jag inte låta bli att lyssna på ditt YouTube-klipp om och om igen. Garv!

När jag kommer ihåg det- mailad en ting till din het-post för nån vecka sedan. Kom det fram?



Kramar