Slask

Eftersom att jag missade den fina snöiga kvällen igår så fick jag ju ta mig ut i slask och isig snö den här kvällen istället. Det låg kvar lite snö som ändå lyste upp vägen ganska bra och underlaget var mjukt så det gick bara fint. Skönt för både hästarna och mig att komma oss ut, det har blivit lite dåligt med hästeri den senaste tiden.

På Idol ikväll så skulle dom sjunga världens bästa låt.
Men det är ju omöjligt, hur kan man ens välja en låt som världens bästa?
Knepiga val hade dom då gjort. Jag menar... inte en enda hade ju valt Tokio Hotel. Pffft. Ha ha ;)
Nej men jag anser det vara ett omöjligt uppdrag att välja världens bästa låt. Finns ju sååå mycket.
Och och, jag brukar ju gilla killar med kajal. Mums, men inte alla passar inte i det såklart och det gjorde absolut inte Idol Calle. Nope.
0 kommentarer