Sommardag

Det har varit en helt otroligt varm och fin dag idag. Till och med t-shirt väder för mig.
Jag hade ju lite planer på att gå på stan idag men orkade tyvärr inte det. Har inte gjort så mycket alls idag, sovit och ridit.
Jag hade önskat att det skulle vara nått bra på tv idag men inte det.

Ja.. Intressant inlägg..

----------------

Pep in til stan och hyrde film så nu ska jag äntligen se Twilight.
Passar mamma i helgen då pappa är och jobbar på en hundutställning i helgen. Sitter vid pappas dator nu (som egentligen är min) tycker inte riktigt om... Ne.
Satan i gatan vad mammas sår är stort... 3 decimeter långt och minst 5 centimeter brett och djupt. Har fått se ett kort på det, Ska passa på att kika då sköterskan kommer och lägger om det, sånt är himla intressant. Om jag hade idats hade jag blivit sjuksköterska.
2 kommentarer
Ida

Men gisses amalia! Kan det vara så stort????? :( Stackars....

L

Jo det är helt otroligt...