Skrik och Panik

Onsdagen började inte bra (ungefär som tisdagen slutade), trots kanon väder och en mysig tur med hästarna har jag känt mig upphängd och nersläppt.
Paniken kommer krypande och ett stigande behov att att fly blandat med lust att krypa undan och gömma sig. Försvinna.
Kaos on the inside.
Tack och lov för "mina" kära tanter på jobbet. Dom blir så glada när man kommer, är tacksamma, vänliga.
Kroppen protesterar fortfarande högljutt men det inre är något lugnare.

Skorpans sår ser riktigt fint ut, tar ihop bra.

Började en bra serie på tv idag, Lie to me, påminde lite om C.S.I som jag älskar.
Tv tipset för imorgon torsdag (Ida *wink*) är Underworld på 6:an, den ska definitivt visas på min tv i alla fall. Och sen på fredag, Underworld: Evolution.
1 kommentar
Andreas Nilsson

Tråkigt med skorpan , hoppas att det går bättre i fortsättningen .