Rekordsnabb

Försov mig i morse så jag hade 25 minuter på mig att klä mig, borsta tänderna, ge hästarna mat och vatten samt tömma bilen på kartonger så att hundarna skulle få plats. Ja å så köra till jobbet då såklart som vanligtvis tar 20-30 minuter bara det. 3 minuter sen var jag när jag stämplade in mig å då kände jag mig inte ens speciellt stressad.

Nu börjar verkligen kanadagässen trilla in. Dom är så fina.
Och idag har det tinat rejält. Najs.
Nu när det är ljust så länge, nästan ända till tio, så känns det som att man har all tid i världen. Jag älskar ljuset, det finns inget bättre. Visst är det surt att sommaren är så mycket längre söderut men jag skulle inte byta bort våra ljusa nätter mot nånting.

Det är lustigt, när jag inte sitter vid datorn har jag så mycket i huvet som jag skulle vilja skriva ner, men när jag sitter här så är det ganska tomt..
Allting löser sig fint inför våran stockholmresa med djuren och jobbet och tiden bara susar iväg. Snart så, snart ska jag få komma bort om än bara en liten stund.
2 kommentarer
Andreas Nilsson

Ja det är skönt med våren , när ljuset och värmen kommer . Jag och Sven har varit på årets första cyckeltur i dag , det var riktigt skönt .Ida har varit och ridit på Dagg , jätteroligt .Ha det bra .

Linda

Nämen så mysigt då =D