Tinder

Då och då laddar jag ner tinder, varenda gång blir jag ganska omgående påmind om varför jag tagit bort det si så där trehundra gånger.
Att man aldrig lär sig.
 
Ett litet smakprov från mitt senaste återfall
Vi börjar lite soft med Thomas som har tappat bort alla sina skiljetecken. Men han har körkort 👌 score!
 
Sen har vi Malte som,nä just det, inte heter Malte men tänker att nån kvinna ska säkert bli kåt av en bild på skitiga byxor. För att inte tala om att han är en slags chef, här rinner det till ordentligt.
 
En till stackare som har tagit fel på sin egen ålder.
Väldigt vanligt ska jag tala om. Åt båda hållen. Upp och ner.
Kan inte vara lätt att minnas när man är född.
 
Inga kommentarer 😒
 
Ola tänker att om man har en skojig suddig bild så behöver man ingen text eller sånt trams, kvinnorna kommer flockas ändå. Hallå, han har ju gått i skolan.
 
Mkej
 
Jaså det gör du gör du... 😒
 
För är det många som vill ses och mysa, vad är det då, sluta använda mysa det är bara obehagligt, eller mäns alla omskrivningar om sitt kön.
Senaste var en väldigt sorglig halvsovande penis som kom med kommentaren "gillar du bilden på kompisen".
Män 😴
Men nu tappade jag bort mig, mysa ja. Man bah, ursäkta, har du levt under en sten, hört talas om detta.. corona? Kanske, eller?
Jag hör väl till den minst oroliga procent just nu men man behöver ju inte vara dum i huvudet. Och att byta kroppsvätskor med random är väl att vara ganska dum i huvudet i dagsläget.
 
Länder stängs ner och alla rekommendationer lyder "social distans". Män bah öh knulla?
1 kommentar
Tiger

Detta är så mycket LOL LOL LOL och *facepalm* och *roll eyes*!