Pesten

Fick igång gamla telefonen igen så jag fick över mina spel, ibland ska man ha en gnutta oförtjänt tur också.
Måste bara komma ihåg att spara över bilder också innan den dör för gott.
 
Jag har iallafall kunnat konstatera att det inte hjälpte att bli av med blindtarmen, ja iofs så gör ju inte den ont längre så det är ju en bra grej men mina feber tillfällen fortsätter, i helgen hade jag nån liten fisig temphöjning, börjar känna av det redan vid 37.2 även om det inte är feber, det blir jobbigt vid 37.7 då får jag extremt ont i hela kroppen.
I natt steg tempen till 39.9 och jag har frossat och krampat hela natten.
Men som alltid så går det över helt och nu har jag normala 36.3.
 
Så tröttsamt. 
Att ligga och frossa i flera timmar var inte heller kanon för nacken direkt.
 
Och så blev det ytterligare sjukdagar, precis vad jag behövde.
 
Nej jag har inte corona.
Det enda läskiga med corona är hur folk beter sig, om det blir sån här hysteri över en influensa hur fan ska det bli när skiten träffar fläkten på riktigt?
 
Dessutom blir det rätt löjligt med rika privilegierade människor som blir hysteriska över hosta och börjar bunkra toapapper och funderar på att dra nånstans där smittan inte är så utbredd medan man tycker att krigsflyktingar ska skärpa sig och stanna där dom är. 
När det dessutom är dessa rika människor som sprider smittan för att dom åker på nån flådig semester.
Ironin
 
Jag vilar mitt fodral...
 
 
Jag tror att det är en liten testrun av moder natur. Vänta bara tills hon släpper lös den riktiga pesten. 
Mouhahahahaaa.
 
 
 
0 kommentarer