Gosegris

Det visade sig att han inte bara är en cool, vänlig och vacker kille, han är en riktig gosegris också ❤️
Mitt hjärta slår volter. 
Han är otrolig. 
Det är så roligt att pyssla om honom, han tycker om det och tyr sig väldigt mycket till mig. Social och gosig. Hjärtat. 
Nu vill jag bara att Hamrex ska hitta sitt hem och flytta, jag får lite dåligt samvete över honom, han förtjänar att komma till någon vars hjärta gör volter av honom. Jag tycker jättemycket om honom men han är inte rätt häst för mig. Han var en en häst som jag valde med hjärnan och inte med hjärtat och det var rätt då, för ett år sedan hade jag inte klarat av att välja med hjärtat för att det var så trasigt, hela jag var så jävla trasig.
Tack vare Hamrex har jag fått en fin vän och vi har köpt en hjärtehäst, det är tack vare Hamrex som Albin är här nu.
Hamrex har bjudit på mycket roligt och trevligt. Åh vad jag hoppas att han kommer att hitta sitt hem. 
 
Fina rara killen. Det är iallafall tre intressenter som ska komma och titta på honom. 
 
När han har åkt så kan vi börja ta ut Albin på promenader, samt släppa ihop honom med flickorna. Ha min lilla flock av hjärtehästar att pyssla om. 
Fy satan vad mysigt. 
Masserade Stråla idag, en sån där mysigt grej man kan göra en ruggig höstkväll, stänga in sig i ligghallen med hästarna och massera och mysa. 
Hon hade en hel del skrot faktiskt. Men jag tror. Ta i trä. Tvi tvi. Osv. Att jag snart vågar släppa henne i hela hagen och det kommer göra gott. 
Kanske. Ta i trä. Tvi tvi. Osv. Kanske. Kanske. Eventuellt. Kan börja rida lite smått snart också. Iallafall öka på motionen ännu mer, skulle vilja lägga in lite kavaletti, det borde man ju kunna göra utan att riskera gaffelbandet 🤔
 
Jag som har hatat hösten har nu övergått till att älska den. Även det ruggiga och mörkret. Snart blir det dock för mycket av just mörkret men september är ljuvlig. 
Bästa tiden att spendera i skogen. 
Har haft två veckor semester, nu har jag varit och myst på jobbet i helgen, fy fan vad fint mitt jobb ändå, och nu är jag ledig i en vecka till. Så najs. 
 
Åh det är så jävla stört att inte riktigt våga vara glad. Det är för mycket som är bra just nu att jag blir fullkomligt livrädd för vad som kommer att hända. 
Något händer och det snart.
 
 
 
1 kommentar
Ann

Så glad för dig!