Sadellös

Jahapp. Då var vi tillbaka på endast bomlösa igen.
Älskade allrounden passade ju inte Stråla mer men däremot passar den perfekt på Hamrex så Moa köpte den. 
Dressyrsadeln passade visserligen Stråla men den passade inte riktigt mig och jag använde den så himla sällan och efter att ha funderat på det bra länge la jag ut den till salu, är i stort behov av pengar så det kändes inte försvarbart att bara ha den. Sorgligt som fan dock. 
Förväntade mig att det skulle dröja länge att få den såld men den gick på en gång, mycket snabb och smidig affär. 
Så jag fick lite pengar att betala bort lite skulder med, halleluja, men är återigen sadellös. Piss. 
Tur som fan ändå att vi har bomlösa. 

Blev såklart förkyld lagom till att jag skulle vara ledig och kunna rida en massa. 
Suck. Blev iallafall en liten ridtur igår och Strålan var jättefin. 
Kanske tar och kör en sväng ikväll, ändå skönt att få lite luft efter att ha legat och sovit hela dagen. 

0 kommentarer