Viktigt

😩
Hon hade ju inte skadat sig i nacken, hon hade fått en reaktion av vaccinet. 
Idiot till matte. 
Jag har hållit på att stressa ihjäl mig idag. Och har fortfarande ett stort stresspåslag. 
Det går fan inte att jobba den här supertunga nattveckan när man har häst. Eller när man är jag. 
Får ju aldrig sova. 
Om jag väl kommer till ro så börjar det krypa så jävligt att det inte går över ens med medicin och så måste jag upp och kissa förtisju gånger. 
Jag blir galen på riktigt. 

Två panikrundor till stan också varav en pga min medicin är slut hos tillverkare och det fanns ETT paket kvar hos ETT apotek i någorlunda närhet. 
PANIK!!! 

Inte en enda jävla stunds andning får jag. Inte en. 


Och för den delen, 
Glömde ju.
Vid förra besöket på kliniken vägde Stråla 586 kilo, vid måndagens besök 608. Så hon har gått upp 22 kilo i rent fläsk på fyra veckor.
Skorpan vägde 243 kilo och tyvärr kommer jag inte ihåg vad hon vägde för ett år sen men tror det var över 250. 

Hamrex är jätteöm om rumpan. Ser verkligen ut som ett ök på bilden men den är inte riktigt schysst. 


0 kommentarer