On another note

Anna kom idag och konstaterade helt säkert att det var biverkningar från vaccinet som gjorde Stråla dålig och inte en bruten nacke.
Jag förstod ju det men hur hemskt skulle det inte vara om jag bara antog och så har hon gjort sig värre illa. 
Det blev tyvärr så att Hamrex fick gå i boxhage idag så Stråla fick komma ut i vanliga hagen två dagar tidigare än tänkt men va fan, hon blev så glad 💖
Det hjälpte nog lite också plus att jag gett henne djävulsklo för på kvällen tog vi en promenad och hon var sitt vanliga glada och sprattliga jag. Mycket mer som förväntat när man börjar få komma ut efter att ha varit inspärrad. 
Körde med lite drakblås och dans också. 
Fortfarande stel men helt klart mycket mer min tjej igen. 
Det blev sommar på självaste nationaldagen 
T-shirtväder kl 20 och en glad och gosig bästis, ibland känner jag mig mest bitter och gnällig men jag är så tacksam för det som är fint. 

Hamrex är nog sämre än vi trodde. Han måste in på kliniken. 
Så det är riktigt skit. 
Hoppas vi får en tid fort så vi får något klart svar. 
0 kommentarer