Varmt

Jag fick en sån fin kommentar på inlägget nedan från en okänd människa. Jag blir så glad. Jag tänker ibland att dom som läser min blogg mestadels rullar ögon och tycker att jag gnäller. Det blir ju lite så, en plats att gnälla lite utan att någon ska bli tvungen att lyssna, helt frivilligt att läsa liksom. 
Men jag blev så glad över att någon som jag inte ens känner tar sig tid att skriva så till mig. Det var väldigt uppskattat. 
Jag uppskattar ALLA som tar sig tid att skriva en liten kommentar till mig. Det är så fint. 
Tack ❤️

Det är fortfarande rätt fint här. Två jobbnätter nu sen ledig i fyra dagar och planen är att åka med Moa till ön igen. 
Den här gången är även Moas kompis Cornelia med. 
Jag är så glad att Moa krigade sig in i mitt liv också, jag är inte så lätt ju. Ganska motsträvig och ja, den där extremt introverta sidan som är ganska svår att hantera för dom flesta. 
Men hon har liksom inte gett sig och när jag är tvär och motsträvig så hittar hon alltid lösningar. 
Och jag blir alltid medbjuden och meddragen på diverse vilket jag älskar. 
En introvert, trött, gnällis kan behöva nån som drar lite i tåtarna.
Plus att det är så himla fint att känna sig önskad. Att alltid få en inbjudan att haka på oavsett. Att det kommer idéer om att umgås från båda håll. Det är ju inte bara hon som drar med mig 😁 men det är så roligt att hon gört öht. 



Cykeltur med nötterna igår och idag har dom varit ridskoleponnys i värmen. 
Det är ruggigt varmt nu. 
Så duktiga både hästar och flickor. 
Världens bästa häst. 

Dom fick sig en dusch när vi kom hem igen, Stråla njöt i fulla drag, gick även och ställde sig i strålen som blev där slangen är trasig medan jag duschade Hamrex. 
Sen blev det en noggrann rull 


Så gött 
1 kommentar
Tjerese

När får du börja rida igen? Gissar att du längtar?😊
Jättekul att du har Moa, jag önskar så många gånger att vi bodde närmare varandra så vi kunde göra mer saker tillsammans. För när vi väl ses har vi ju det så trevligt. Saknar dig! ♥️

Svar: Nu egentligen men jag ska vänta iallafall en vecka till, kanske två. Eventuellt sitta upp lite och känna bara.
Ja. Verkligen. Vi får se till att ses snart.
None None