Va fan är det nu då

Mina pisskassa fotleder som jag stukar några gånger per år har ballat ur helt nu. Den vänstra har ju värkt utav satan i snart två år, den har faktiskt ta i trä blivit något bättre så det är ju bra. 
Men 



Högern har ju aldrig heller blivit riktigt bra sen jag knakade till den i... Maj? 🤔
Varit lite svullen och öm men ändå helt okej. 
Fast för två veckor sedan när jag skulle gå på toa så sa det flörp i fotleden och något liksom drogs över fotkulan och så gjorde det ont. 
Sen har det fortsatt att flörpa över fotkulan lite då och då och blivit värre och värre. Och nu ser foten alltså ut så här 

Tom lite blå såg jag när jag tog kort och även svullen på insidan. 
Med något som är löst där i som flippar omkring och gör ont från lilltån upp mot knät. 
😒
Det är ju fantastiskt. 
Kom iallafall på igår, bättre sent än aldrig eller hur det nu var, att linda och det är faktiskt riktigt skönt. 




0 kommentarer