Söndag

Det var något som smällde till ordentligt i vänster axeln när jag gav hästarna mat ikväll och nu kan jag röra armen bättre.
Intressant. 

Varit och lekt med hästarna på ridbanan 
Alltså. Hamrex.
Jag longerade Stråla och släppte lös honom varpå han kom och hängde bakom mig, med nosen i nacken så hakade han på och snurrade åt höger, vi bytte varv och han snurrade med åt vänster och höger och vänster. Igen och igen 😁
Tills jag tyckte att det här snurrandet kanske inte är så bra för din kropp, schas.
Varpå han blev sur och gick och ställde sig i ett hörn med rumpan till 😁
Sen frågade han lite med jämna mellanrum om han fick vara med och på slutet släppte jag lös Stråla också och lekte lite. 
Hamrex fick göra lite öppnor och någon form av spansk skritt provade han bjuda på. Gjorde även någon trav igångsättning där magen var ordentligt aktiverad. 
Stråla jobbade kanon i lina. Tränade bla på att göra trevliga galoppfattningar i höger, från en trevlig aktiv trav. Svårt och jobbigt men mycket duktig tjej. 
Selfie med två nötter ❤️


0 kommentarer