Trött

Nej men vilken överraskning hon är trött.
Ja men så sinnessjukt jävla trött. 
Sen en tid tillbaka så får jag så vansinnigt ont i kroppen, det känns ungefär som när man har riktigt riktigt hög feber den värken i kroppen (fast jag har inte feber) plus att jag fryser som en liten råtta och måste sova. Ca en till två gånger i veckan händer det. Och har pågått under en tid. 
Och det hände igår. Jag måste vid dessa tillfällen bädda ner mig med dubbla täcken och två filtar och yllestrumpor och jag fryser ändå. Rakt igenom kroppen in i benmärgen fryser.
Tack och lov nästan att jag också är så trött att jag sover igenom det mesta. 
Så igår efter nattjobb så bäddade jag ner mig, sov i ca 8 timmar med två toapauser.
Sen steg jag upp, åkte och tog hand om hästarna, åt lite och gick och la mig, tänkte se på film men somnade och sov i 12 timmar med två toapauser. Sen var jag tvungen att tvinga mig upp.
Mår mycket bättre men är så himla himla trött. Fast jag har sovit 20 timmar på ett dygn. 😕

Har cyklat en sväng med Hamrex 
Och varit hos sjukgymnasten. Men nu vill jag bara bara sova. Fast tänkte åka och rida Stråla på en stund. 
Jag antar att jag kanske behöver ringa läkaren angående detta, känns inte speciellt normalt och kanske inget som dom kan vifta bort som psykiskt så som dom gör med min allmänna värkproblematik. Eller? 


1 kommentar
Tiger

Tröttheten.

Ja. Ta dig till läkare. Vet vad du tycker och känner om vården men finns det något som ev kan hjälpa så välj det alternativet.
Vet jag frågat förr, men sköldkörtel?

Du är också i sorg. Jag vet.

<3

Svar: Jag ska prova ringa imorgon så får vi se om jag klarar av det
None None