I want to ride my bicykle

Jag fick en liten, vad ska man säga, wakeup call, i brist på bättre ord, i veckan.
Jag måste verkligen försöka lära mig att sluta ta ihjäl mig själv för andra. Det är INGEN som tackar en för att man försöker slita ut sig totalt för att "vara till lags" eller försöka hjälpa och ställa upp. Faktiskt totalt tvärtom. 
Jag måste börja sätta mig själv först. Måste börja säga nej, nope nix. 
Ingen lär tacka mig för det heller men med tanke på hur lite förståelse folk har för andra så måste man kriga för sig själv.
Och jag antar att jag får skylla mig själv som inte gjort det tidigare, jag vet att jag har känt samma sak många gånger förr.
Jag har börjat försöka jobba på det men fick dåligt samvete omgående och bad om ursäkt för att jag inte orkade pga nattjobb. 

Åh väl. 

Trött är jag. Ja ja, det är inget nytt, men det är ett annorlunda trött. Jag brukar inte ha problem att jobba natt trots trött men nu är det kämpigt. 
Varit sjukt dålig i nacken i veckan och det är väl en bidragande orsak förstås. 

Det blev varmare, mycket varmare. Så underbart. 
Nu kan man äntligen cykla igen. 
Det är fan mitt bästa lifehack på hästfronten, cykla. 

Om man har ont om tid så behöver man bara en grimma så kan man trampa iväg, man får lite motion själv, bra när kroppen gör för ont för att rida och hästen får röra sig utan påverkan. 

Munter tjej. 
Men efteråt fick hon rulla sig naken, det var göttigt 


Stilstudie i livsnjuteri 


💖 
Skithäst 
0 kommentarer