Finfröken

Måste bara säga att Stråla är så himla fin. Red ut ganska sent och det hann bli full snöstorm, piskade i ansiktet så jag såg ingenting men fröken var positiv och framåt ❤️
Hon är så pigg nu så att jag undrar om det är något fel på henne 😂😂
Pigg och lite skvätträdd så man får hålla i hatten ibland då hon ser att en snöklump tänker gå för strupen mitt i en galopp. Men det är okej.
Ja jag nojjar alltid. Alltid. Men jag vet också att det är något som är lite vajsing sitter fast så väldigt i vänster, speciellt i galopp och småsnubblar lite på vänster innan hon har kommit igång så vi har en veterinärkoll inbokad i mars.
Men hon är så fin. Hon gjorde öppnor och slutor till både höger och vänster, fram och tillbaka i trav med lätthet. Och samlingen är så rolig att leka med när hon dessutom har en massa eget driv. 
Jättekul. 
Fishäst. 
Kramgo är hon också, inte varje dag, men ofta.
Leffe har också börjat kramas, han har inte direkt varit så mycket för det här stillsamma goset och kramas och mysa mule, men nu är han det. 
Och den här katten. Tänk om jag skulle komma ihåg hur gammal hon är egentligen. 
Men hon är troligen 18 år iallafall. Kanske tom 19 🤔

0 kommentarer