Vasst

Ja tack

Om nån skulle känna sig lite generös en stund så tar jag gärna emot. 

Voff har åkt med Moa till Brändöskär 
Jag jobbar från 15 idag till 22 på söndag så det känns bra att Voff får lite skärgårdsmys. 

Tuff jobbvecka det här och allt det andra ovanpå gör att jag har svårt att hålla mig vaken. Det går bra att Tuta på när det gäller men så fort jag sätter mig somnar jag. 

Stråla har fått akupunktur idag, hoppas det kan hjälpa läkningen på traven. 
Konstaterade att hennes fötter både har växt massor och ojämt 
På skadade benet är hoven mycket längre är ändå bara ca 6 veckor på skoningen, det där känns inte alls bra. 

Avskyr verkligen såna här saker som jag själv inte kan göra något åt. Jag kan skicka ett meddelande till hovslagaren och hålla tummarna men thats it. 



Slutade kl 8 igår och vädret var kanon så vi ägnade oss åt att ligga på gräsmattan hela dagen varvat med promenader och att plocka vass. 
17 kilo vass blev det. 
Stråla TRYCKER in det i huvudet. 
Gott! 

0 kommentarer