Skojigt

Jahopp, jag kraschade, fick så ont i rygg och nacke att jag inte har pallat göra någonting i helgen.
Kul. 
Verkligen. 
Jättekul. 
Lördag hade jag så ont att jag knappt kunde vända mig i sängen. 
Medföljande totala tröttheten också såklart. 
Förstås en reaktion på det supertunga jobbet måndag, tisdag och onsdag och sen den supertunga torsdagen med farväl av Aska och fredagen var jag ju tvungen att hålla huvudet ovanför ytan och så blev det en riktigt hård krach efter det. 

Så det har blivit en sovhelg, sovit, lyssnat på podd och sett en film. 
Promenerat så gott det går med hunden och med Stråla så lite friskluft har inandats iallafall. 
Men det blev ingenting med att städa ligghallen som jag tänkt, inte heller en enda ridtur, funderade på att köra men beslutade mig för att hoppa över det så att jag kanske kanske har mindre ont till det är dags att jobba måndag natt. 
Kul kropp. 
Jätteskoj. 



0 kommentarer