Så jävla fint

Dom är spänstiga dom här hundarna, tom jag som ändå vet att basset är smidigare och spänstigare än dom ser ut blir lite förvånad. Men dessa två är ju faktiskt kolloser jämfört med Ebba som var en väldigt liten basset.
Igår kväll när jag satt i fotöljen en stund så kommer Torsten och vill upp "nej nej du ryms inte säger jag" skutt sa han, det gör jag visst.

Och det blev så känslosamt att ha en basset i famnen så där igen så jag började gråta och han slickade bort mina tårar 💖

Sen har dom legat i sängen med mig båda två 

Och det är så JÄVLA mysigt. 

Mådde ganska kasst i natt och i morse. 
Solen sken när jag väl kravlade mig ur sängen så jag packade fika till mig och killarna i en ryggsäck och gick ut i skogen. Tog bilen en bit och sen promenerade vi 40 minuter till vi hittade ett helt perfekt ställe att hänga på. 


Alltså det var så jävla underbart.
Jag tror att dom här killarna är nån korsning med bergsget också 😁 
Men jag har liksom glömt hur det är att ha en ung hund, Ebba var ju gammal så länge. Finaste bästa Ebba. 

Efter nån timme var jag tvungen att packa ihop och åka till hästarna men så bra som jag mådde på väg tillbaka till bilen har jag inte mått på väldigt länge. 

Stråla fick akupunktur. Som vanligt somnade hon så fort hon såg Andrea 

Lilla skrubbade näsan 💖

Och till sist tog jag en ridtur med Hamrex, bästa hittills, jättefin kille 

Hem och se två avsnitt Supernatural med middag till det första och en basset i famnen till det andra. 
Nattat hästar som äntligen verkar börja lugna ner sig. 
Kvällspromenad med hundarna. 

En perfekt dag. 


1 kommentar
Johanna

Låter som en underbar dag