Vem är jag?

Jag känner inte mig själv längre, jag bah "fan vad najs att det regnar så vi slipper snön" 🤔😦
Jag som brukar hoppa och jubla av glädje över snön. 
Nu kom den mest och störde, jag var inte klar med hösten. 
Men jag lär väl få äta upp den känslan när det har regnat i nån vecka. 
Idag har jag gottat mig i att det var dåligt väder och efter jobbet och efter att ha sett till att hästarna har det bra så har jag bara legat under täcket och mojsat. I min nya säng indeed. 
Kört biolight på båda katterna och på mig själv. Min skadade fotled som har värkt av helvete slutade göra ont. 
Och Lilleman la sig platt och lät mig flytta runt apparaten hit och dit, han som vanligtvis inte tycker om att man petar på honom och håller på. 
Helst ska man vara helt stilla om han ska vara nära (förutom på nätterna då jag kan sparka honom och ha mina fötter på honom) 
Jävligt intressant mackapär. 

Men jag hoppas på att det är tillräckligt varmt i helgen så att det går att rida.
Har ju inga broddar än och vore trevligt om det även blev tillräckligt mjukt så vi kan jogga lite, men vi får se.
Även mycket möjligt att jag är helt kaputt i helgen, är redan väldigt kaputt och fredagen blir en lång dag, troligen en väldigt trevlig dag men det brukar inte kropp och knopp bry sig om gällande att bli kaputt. 


0 kommentarer