Livet med ett sto

Red Stråla tillsammans med en av hopptjejerna och Hamrex idag. 
Hamrex mode var "gud vad trevligt, vad mysigt vi har det och vad roligt det är" från början till slut.
Strålas mode var 

1: Åh vad jag tycker om min matte och det är så mysigt att krama henne och solen skiner och här står vi och har det gott.

Till
2: Rida? Absolut, vad trevligt. 

Till
3: Åh måste vi rida? Och med Hamrex, han är dum. Och vad jobbigt. Å kärringen där uppe är tung. Och jag är trött.
Men framför allt är Hamrex dum. Och ful. Men jag ska visst gå jätte jätte nära honom. Han är ändå dum. 
Åååh vad tråkigt. 

Till 
4: Vad mysigt och trevligt det här var

Till 
5: Wroom wroom wroom!!

Till 
6: VADÅ PTROOO, HÅLL KÄFTEN OCH HÅLL I DIG

Till
7: Jag är jeteduktig dressyrhäst

Till 
8: För skam vad jobbigt, varför tvingade du mig att springa så där fort? 

Till 
9: Åh, karamell! Vilken bra dag, bästa dagen ever. 

Till
10: Jag är jätteduktig hest

Till
11: Men för fan ta hit maten, jag svalt ihjäl för en kvart sen!
Kass service på det här stället. 

Till 
12: Hamrex är dum. Och ful är han också. Så det så. Och där ska han INTE stå!!
Men tittade han inte lite flörtigt på mig va va? 




2 kommentarer
Ann

Hahaha!

Linnea

😂😂😂