Bästhästen

Alltså min häst 💖😭
Vilken pärla hon är. Helt otrolig faktiskt. 
Vi har dressyrat idag och hon bara levererar. 
Det var dessutom jättebra driv i henne idag och jag behövde bara sitta där och be om vad hon skulle göra. 
Lekte lite extra med samling också, några steg här och där samlade henne och fick igång trampet så där så att jag bara "nu NU är piaffen fan inte långt borta" 😁 Ja ja. Men känslan och det jag såg av oss när vi passerade spegeln det såg fan riktigt bra ut. 
Finaste lilla superpärlan. 

Ridit Hamrex också en liten sväng

Även han var fin. Lite backträning på näset i skritt och trav. 
Pigg och glad kille som kändes fräsch och fin. 
Mycket roligt.


Jag har gjort den godaste mat jag nånsin gjort, och jag har gjort mycket god mat. 
Men detta. Jag Kan.Inte.Sluta.Äta... 
Det är soppa på älgfärs med potatis, morötter, brysselkål och lök. 
Ja det är så gott så vet inte riktigt vad.
Jag har ätit tre portioner och funderar på om det inte ryms lite till i magen. 



1 kommentar
Johanna

Fantastisk känsla när hästen går bra och det till och med syns

Svar: Till och med syns, ja haha 😂
Stjärnstrålar